Клуб альпинизма и горного туризма
 
On-line: гостей 0. Всього: 0 [подробиці..]
АвторПовідомлення





Повідомлення: 580
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 11.03.12 12:01. Заголовок: Умови (попередні) командної дистанції V класу


Попередні умови проведення
відкритого чемпіонату міста Києва та
Київської області з гірського спортивного туризму
«Кубок МКС 2012»
По виду «Рятувальні технічні прийоми»
Командні змагання
Дистанція V класу



1. Обладнання.


1.1. ПС1, ПС2, ПС6, ПС7, ПС12 знаходяться на землі – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі.
1.2. ПС3, ПС4, ПС5, ПС8, ПС9, ПС10, ПС11, ПС13, ПС14 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС4, ПС5, ПС10 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами, ПС13 - одним.
2. Переходи ПС6-ПС7 та ПС11-ПС12 вільні, ПС12-ПС13 – тільки для одного учасника тільки в один бік. Волочіння мотузок заборонено.
3. Команда повинна здійснити транспортуванні контрольного вантажу від старту і до фінішу. Контрольний вантаж надається суддями в передстартовій зоні: 3 вантажі по 5 кг. Розподіл довільний.
4. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого всі учасники зобов’язані виконати підйом на ПС3; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого два учасника зобов’язані побувати в ПС11.
5. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин.

Перелік етапів та опис проходження



1. М1 (ПС1-ПС3), М2 (ПС2-ПС3) Підйом.
Перший(і) учасник(и) підіймається лазінням з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, організованою через суддівські ППС. Другі учасники підіймаються довільним способом з верхньою командною страховкою.
2. М3 (ПС3-ПС4) Переправа.
Учасники долають суддівську навісну горизонтальну переправу з односторонньою командною страховкою (через гальмівний пристрій!!!).
3. М4 (ПС4-ПС5) Спуск.
Учасники долають етап по командним перилам з верхньою командною страховкою.
4. М5 (ПС5-ПС6) Спуск.
5. Учасники долають етап по командним перилам з верхньою командною страховкою.
6. М6 (ПС6-ПС8-ПС9), М7 (ПС7-ПС9) Підйом.
М7 можуть пройти лише два учасника команди. На кожному з маршрутів перший учасник підіймається з лазінням (або за допомогою ШТО на ділянці ПС6-ПС8) з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, організованою через суддівські ППС. Другі учасники підіймаються довільним способом з верхньою командною страховкою.
7. М8 (ПС9-ПС10) Траверс по суддівським перилам.
Учасники долають етап з самостраховкою на суддівських перилах та з односторонньою командною страховкою через суддівські ППС.
8. М9 (ПС10-ПС11) Спуск по круто похилій переправі.
Два учасника команди проходять спуск по суддівській крутопохилій переправі з командною страховкою.
9. М10 (ПС11-ПС12) Перенос потерпілого.
Учасники команди виготовляють м’які ноші (кокон) для умовно потерпілої колоди на ПС11 та здійснюють її транспортування на ПС12.
10. М11 (П12-ПС10) Підйом потерпілого з супроводжуючим.
Команда організовує підйом потерпілого умовно потерпілої колоди (втрата свідомості) з супроводжуючим. Силами команди організовується подвійна вантажна мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілий забезпечується командною страховкою.
11. М12 (ПС10-ПС13) Косий спуск потерпілого з супроводжуючим.
Перехід ПС12-ПС13 вільний по землі лише для одного учасника команди, решта учасників, включаючи потерпілого (колоду) з супроводжуючим, спускаються з використанням анти маятникового заходу.
12. М13 (ПС13-ПС14) Навісна переправа.
Перший учасник рухається на ПС14 з командною страховкою пішки. Решта учасників, включаючи потерпілого (колоду) по командній подвійній навісній переправі.


Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідей - 17 [тільки нові]


moderator




Повідомлення: 16
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 13.03.12 14:13. Заголовок: http://s.qip.ru/1049..




Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 9
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 19.03.12 18:29. Заголовок: Питання


1. Які довжини усіх маршрутів?
2. Чи можна транспортувати контрольний вантаж та збухтовані мотузки по переправі М3 на собі або на довгому вусі за собою?
3. Яка вага колоди (потерпілого)?
4. Чи може супроводжуючий на М11 піджумарювати по окремих перилах?
5. Чи є на М11 опори під ноги для супроводжуючого?
6. Чи потрібно транспортувати контрольний вантаж по М9, М10, М11?
7. Чи можна транспортувати контрольний вантаж та збухтовані мотузки по М9 на собі або на довгому вусі перед собою?
8. Чи може на М13 перший нести на собі контрольний вантаж та збухтовані мотузки?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 585
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 19.03.12 21:10. Заголовок: 1) Завтра додамо. 2)..


1) Завтра додамо.
2) Контрольний вантаж, в тому числі збухтовані мотузки, транспортуються по переправі окремо від учасників.
3) 15 кг.
4) Може, якщо потерпілий буде перед супроводжуючим і не буде торкатись рельєфу.
5) Є
6) КВ повинен пройти від старту до фінішу. По яким маршрутам не регламентується.
7) Ні.
8) Може.

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 11
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 20.03.12 22:45. Заголовок: Дядя Коля пише: 1) ..


Дядя Коля пише:

 цитата:
1) Завтра додамо.


Завтра вже настало, а довжин маршрутів досі нема :)

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 20.03.12 16:18. Заголовок: 1)Правильно ли я пон..


1)Правильно ли я понимаю, что по М9 спускаются 2 участника, вяжут кокон и потом транспортируют с ПС11 на ПС12 и затем один из этих участников является сопровождающим на М11?
2)Если я правильно понял, то возникает вопрос. Зачем там внизу вообще 2й участник и что он делает после транспортировки пострадавшего? Он должен подняться по М11 по командным перилам с командной страховкой или он сразу может перейти с ПС12 на ПС13?

Дякую: 0 
Цитата Відмітити





Повідомлення: 586
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 20.03.12 21:03. Заголовок: 1) Правильно. 2) На ..


1) Правильно.
2) На вибір команди. Може і не підійматись.

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 11:27. Заголовок: Дядя Коля пише: 2) ..


Дядя Коля пише:

 цитата:
2) На вибір команди. Може і не підійматись.


А он может не спускаться вообще по М9, или это обязательное условие?

Дякую: 0 
Цитата Відмітити





Повідомлення: 588
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 15:53. Заголовок: По М9 повинно спусти..


По М9 повинно спуститись два учасники. По М10 транспортування потерпілого повинно здійснювати два учасники.

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 12
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 20.03.12 23:04. Заголовок: Ще питання


1. Чи можна страхувати через суддівський поворотний карабін + шайба в страхуючому?
2. Чи дозволено дюльфер самовидачею?
3. М12: Для постраждалого та супроводжуючого подвійна транспортна мотузка та вусами до однинарної окремої натягнутої мотузки, яка є антимаятником. Правильно? Чи потрібна їм ще командна страховка окрім двох транспортних? Ця страховка одно- чи двостороння?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 587
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 11:22. Заголовок: 1) Страховка на обла..


1) Страховка на обладнаних ПС-ах тільки з ПСа.
2) Так.
3) Дві мотузки транспортні + страховка з вищої сторони + антимаятниковий захід

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 4
Зареєстрований: 01.04.09
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 13:05. Заголовок: Дядя Коля пише: 3) ..


Дядя Коля пише:

 цитата:
3) Дві мотузки транспортні + страховка з вищої сторони + антимаятниковий захід


Есть ли при этом требование к страхующему находиться на более высокой стороне маршрута?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 589
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 18:39. Заголовок: Немає..


Немає

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 3
Зареєстрований: 01.04.09
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 13:03. Заголовок: Дядя Коля пише: 8. ..


Дядя Коля пише:

 цитата:
8. М9 (ПС10-ПС11) Спуск по круто похилій переправі.
Два учасника команди проходять спуск по суддівській крутопохилій переправі з командною страховкою.
9. М10 (ПС11-ПС12) Перенос потерпілого.
Учасники команди виготовляють м’які ноші (кокон) для умовно потерпілої колоди на ПС11 та здійснюють її транспортування на ПС12.
11. М12 (ПС10-ПС13) Косий спуск потерпілого з супроводжуючим.
Перехід ПС12-ПС13 вільний по землі лише для одного учасника команди, решта учасників, включаючи потерпілого (колоду) з супроводжуючим, спускаються з використанням анти маятникового заходу.


1. Можно ли переносить за конец веревку из ПС11 в ПС12, если второй ее конец закреплен на ПС10 и она при этом не волочится по земле?
2. 1 участник перешел ножками в ПС13. Первый человек (2 участник), спускающийся дюльфером по М12 - должен уже идти с антимаятником?
3. Если да - может ли участник 1 перенести из ПС12 в ПС13 конец веревки? Могут ли ему сбросить с ПС10 конец - он сможет его подойти, поднять, донести до ПС13 и закрепить?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 590
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 18:43. Заголовок: 1) Так. 2) Так.Belka..


1) Так.
2) Так.Belka пише:

 цитата:
вільний по землі лише для одного учасника команди


3) Можна перенести, можна кинути. Один можу переміщатись вільно.

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 8
Зареєстрований: 12.12.11
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 25.03.12 15:55. Заголовок: Выложите и здесь, по..


Выложите и здесь, пожалуйста,длины маршрутов. Дабы посчитать веревки,и не везти лишнего)

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 9
Зареєстрований: 12.12.11
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 25.03.12 15:56. Заголовок: А личников условия б..


А личников условия будут ли?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 592
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 26.03.12 15:09. Заголовок: Довжини маршрутів: М..


Довжини маршрутів:
М1 15 метрів
М2 15 метрів
М3 10 метрів
М4 5 метрів
М5 10 метрів
М6 18 метрів
М7 18 метрів
М8 8 метрів
М9 20 метрів
М10 10 метрів
М11 15 метрів
М12 20 метрів
М13 35 метрів


Всі умови тут

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідь:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
великий шрифт малий шрифт надстрочний підстрочний заголовок великий заголовок відео з youtube.com картинка з інтернету картинка з комп’ютера посилання файл з комп’ютера російська клавіатура транслітератор  цитата  лапки моноширинний шрифт моноширинний шрифт горизонтальна лінія відступ крапка LI текучий рядок оффтопік згорнутий текст

показувати це повідомлення тільки модераторам
не робити посилання активними
Ім’я, пароль:      зареєструватися    
Тему читают:
- учасник зараз на форумі
- учасник поза форумом
Всі дати в форматі GMT  2 час. Хітів сьогодні: 2
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає



Создай свой форум на сервисе Borda.ru
Текстовая версия