Відправлено: 11.03.12 12:01. Заголовок: Умови (попередні) командної дистанції V класу
Попередні умови проведення відкритого чемпіонату міста Києва та Київської області з гірського спортивного туризму «Кубок МКС 2012» По виду «Рятувальні технічні прийоми» Командні змагання Дистанція V класу
1. Обладнання.
1.1. ПС1, ПС2, ПС6, ПС7, ПС12 знаходяться на землі – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі. 1.2. ПС3, ПС4, ПС5, ПС8, ПС9, ПС10, ПС11, ПС13, ПС14 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС4, ПС5, ПС10 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами, ПС13 - одним. 2. Переходи ПС6-ПС7 та ПС11-ПС12 вільні, ПС12-ПС13 – тільки для одного учасника тільки в один бік. Волочіння мотузок заборонено. 3. Команда повинна здійснити транспортуванні контрольного вантажу від старту і до фінішу. Контрольний вантаж надається суддями в передстартовій зоні: 3 вантажі по 5 кг. Розподіл довільний. 4. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого всі учасники зобов’язані виконати підйом на ПС3; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого два учасника зобов’язані побувати в ПС11. 5. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
1. М1 (ПС1-ПС3), М2 (ПС2-ПС3) Підйом. Перший(і) учасник(и) підіймається лазінням з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, організованою через суддівські ППС. Другі учасники підіймаються довільним способом з верхньою командною страховкою. 2. М3 (ПС3-ПС4) Переправа. Учасники долають суддівську навісну горизонтальну переправу з односторонньою командною страховкою (через гальмівний пристрій!!!). 3. М4 (ПС4-ПС5) Спуск. Учасники долають етап по командним перилам з верхньою командною страховкою. 4. М5 (ПС5-ПС6) Спуск. 5. Учасники долають етап по командним перилам з верхньою командною страховкою. 6. М6 (ПС6-ПС8-ПС9), М7 (ПС7-ПС9) Підйом. М7 можуть пройти лише два учасника команди. На кожному з маршрутів перший учасник підіймається з лазінням (або за допомогою ШТО на ділянці ПС6-ПС8) з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, організованою через суддівські ППС. Другі учасники підіймаються довільним способом з верхньою командною страховкою. 7. М8 (ПС9-ПС10) Траверс по суддівським перилам. Учасники долають етап з самостраховкою на суддівських перилах та з односторонньою командною страховкою через суддівські ППС. 8. М9 (ПС10-ПС11) Спуск по круто похилій переправі. Два учасника команди проходять спуск по суддівській крутопохилій переправі з командною страховкою. 9. М10 (ПС11-ПС12) Перенос потерпілого. Учасники команди виготовляють м’які ноші (кокон) для умовно потерпілої колоди на ПС11 та здійснюють її транспортування на ПС12. 10. М11 (П12-ПС10) Підйом потерпілого з супроводжуючим. Команда організовує підйом потерпілого умовно потерпілої колоди (втрата свідомості) з супроводжуючим. Силами команди організовується подвійна вантажна мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілий забезпечується командною страховкою. 11. М12 (ПС10-ПС13) Косий спуск потерпілого з супроводжуючим. Перехід ПС12-ПС13 вільний по землі лише для одного учасника команди, решта учасників, включаючи потерпілого (колоду) з супроводжуючим, спускаються з використанням анти маятникового заходу. 12. М13 (ПС13-ПС14) Навісна переправа. Перший учасник рухається на ПС14 з командною страховкою пішки. Решта учасників, включаючи потерпілого (колоду) по командній подвійній навісній переправі.
1. Які довжини усіх маршрутів? 2. Чи можна транспортувати контрольний вантаж та збухтовані мотузки по переправі М3 на собі або на довгому вусі за собою? 3. Яка вага колоди (потерпілого)? 4. Чи може супроводжуючий на М11 піджумарювати по окремих перилах? 5. Чи є на М11 опори під ноги для супроводжуючого? 6. Чи потрібно транспортувати контрольний вантаж по М9, М10, М11? 7. Чи можна транспортувати контрольний вантаж та збухтовані мотузки по М9 на собі або на довгому вусі перед собою? 8. Чи може на М13 перший нести на собі контрольний вантаж та збухтовані мотузки?
1) Завтра додамо. 2) Контрольний вантаж, в тому числі збухтовані мотузки, транспортуються по переправі окремо від учасників. 3) 15 кг. 4) Може, якщо потерпілий буде перед супроводжуючим і не буде торкатись рельєфу. 5) Є 6) КВ повинен пройти від старту до фінішу. По яким маршрутам не регламентується. 7) Ні. 8) Може.
Відправлено: 20.03.12 16:18. Заголовок: 1)Правильно ли я пон..
1)Правильно ли я понимаю, что по М9 спускаются 2 участника, вяжут кокон и потом транспортируют с ПС11 на ПС12 и затем один из этих участников является сопровождающим на М11? 2)Если я правильно понял, то возникает вопрос. Зачем там внизу вообще 2й участник и что он делает после транспортировки пострадавшего? Он должен подняться по М11 по командным перилам с командной страховкой или он сразу может перейти с ПС12 на ПС13?
Відправлено: 20.03.12 23:04. Заголовок: Ще питання
1. Чи можна страхувати через суддівський поворотний карабін + шайба в страхуючому? 2. Чи дозволено дюльфер самовидачею? 3. М12: Для постраждалого та супроводжуючого подвійна транспортна мотузка та вусами до однинарної окремої натягнутої мотузки, яка є антимаятником. Правильно? Чи потрібна їм ще командна страховка окрім двох транспортних? Ця страховка одно- чи двостороння?
8. М9 (ПС10-ПС11) Спуск по круто похилій переправі. Два учасника команди проходять спуск по суддівській крутопохилій переправі з командною страховкою. 9. М10 (ПС11-ПС12) Перенос потерпілого. Учасники команди виготовляють м’які ноші (кокон) для умовно потерпілої колоди на ПС11 та здійснюють її транспортування на ПС12. 11. М12 (ПС10-ПС13) Косий спуск потерпілого з супроводжуючим. Перехід ПС12-ПС13 вільний по землі лише для одного учасника команди, решта учасників, включаючи потерпілого (колоду) з супроводжуючим, спускаються з використанням анти маятникового заходу.
1. Можно ли переносить за конец веревку из ПС11 в ПС12, если второй ее конец закреплен на ПС10 и она при этом не волочится по земле? 2. 1 участник перешел ножками в ПС13. Первый человек (2 участник), спускающийся дюльфером по М12 - должен уже идти с антимаятником? 3. Если да - может ли участник 1 перенести из ПС12 в ПС13 конец веревки? Могут ли ему сбросить с ПС10 конец - он сможет его подойти, поднять, донести до ПС13 и закрепить?
Відправлено: 26.03.12 15:09. Заголовок: Довжини маршрутів: М..
Довжини маршрутів: М1 15 метрів М2 15 метрів М3 10 метрів М4 5 метрів М5 10 метрів М6 18 метрів М7 18 метрів М8 8 метрів М9 20 метрів М10 10 метрів М11 15 метрів М12 20 метрів М13 35 метрів
Всі дати в форматі GMT
2 час. Хітів сьогодні: 2
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає