Клуб альпинизма и горного туризма
 
On-line: гостей 0. Всього: 0 [подробиці..]
АвторПовідомлення





Повідомлення: 581
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 11.03.12 12:03. Заголовок: Умови (попередні) дистанції зв'язок V класу


Попередні умови проведення
відкритого чемпіонату міста Києва та
Київської області з гірського спортивного туризму
«Кубок МКС 2012»
По виду «Гірські перешкоди»
Особисті змагання зв’язок з командним заліком
Дистанція V класу



1. Обладнання.


1.1. ПС1,ПС3, ПС9 знаходяться на землі – безпечна зона.
1.2. ПС2,ТС1, ПС4, ПС6, ПС8, КП, ПС7 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС2, ТС1, ПС4, ПС8 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами.
2. Дистанція долається з контрольним вантажем 10 кг.
3. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані спуск з пересадкою і відвідати ПС3; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого учасники повинні відвідати ПС8! Загальний час виступу на дистанціїТз=50хвилин.

Перелік етапів та опис проходження



1. М1 (ПС1--ПС2)Скельний підйом з використанням ШТО.
Учасники підіймаються з використанням ШТО організованих через суддівські промарковані ППС та встановлені самостійно. Використання рельєфу в якості опори під ноги заборонено. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, другий – з верхньою командною.

2. М1 (ПС2-ТС1-ПС3) Спуск обох учасників з пересадкою в ТС1.
Учасники організовують спуск по командним перилам з командною страховкою з пересадкою в ТС1. Початок спуску з ТС1 дозволяється тільки після звільнення ПС2 від командного спорядження, або зі згоди капітана команди вважати його втраченим.

3. М2 (ПС3-ПС4-ПС5)Скельний підйом з елементами траверсу.
Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною організовуючи її через суддівські промарковані ППС , другий – з верхньою командною.

4. М3 (ПС4-ПС5)Косий спуск з анти маятником.
Перший учасник спускається по командним перилам з командною верхньою страховкою не стаючи на землю до ПС5 і організовує для другого верхню командну страховку і анти маятник.

5. М4 (ПС5-ПС6) Скельний підйом + підйом потерпілого.
Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною організовуючи її через суддівські промарковані ППС , другий учасник починає підйом до небезпечної зони після потрапляння в небезпечну зону учасник стає потерпілим(травма обох рук), перший учасник організовує підйом потерпілого.

6. М6 (ПС6-ПС7) Суддівська круто похила переправа.
Один учасник долає етап з суддівською страховкою.

7. М7 (ПС7-ПС8) Подолання стелини з використанням драбинок.
Етап долає той самий учасник, який пройшов М6 долає етап з самостраховкою на суддівських перилах.

8. М8 (ПС6-КП-ПС8)Подолання етапу «Провисла переправа».
Учасник долає етап з суддівською страховкою. Він повинен залишити вантаж зв’язки в КП не торкаючись землі.

9. М9 (ПС8-ПС9) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Учасники організовують спуск потерпілого з супроводжуючим.


Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідей - 25 , стр: 1 2 All [тільки нові]


moderator




Повідомлення: 15
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 12.03.12 16:43. Заголовок: http://s.qip.ru/sma..




Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 10
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 19.03.12 18:43. Заголовок: Питання


1. Які довжини усіх маршрутів?
2. Яка відстань від ПС6 до небезпечної зони?
3. Чи є на М4 опори під ноги?
4. Як знімати ППСи на М4 на ділянці, де другий постраждалий?
5. На КП треба залишити весь контрольний вантаж 10кг і далі його транспортувати не треба?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
moderator




Повідомлення: 20
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 08:08. Заголовок: 1. Довжини маршрутів..


1. Довжини маршрутів:
М1 - 14 метрів,
М2 - 15 метрів,
М3 - 13 метрів,
М4 - 15 метрів,
М6 - 15 метрів,
М7 - 6 метрів,
М8 - 25 метрів,
М9 - 5 метрів.

2. 7-8 метрів.
3. М4 проходить по маршруту "Кустовского".
4. ППСи знімає учасник який проходить М8.
5. Весь вантаж має залишитись в КП, якщо груз не знаходиться в КП команда не може фінішувати.

Дякую: 1 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 3
Зареєстрований: 29.11.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 13:53. Заголовок: Какое расстояние от ..


М1. Какое расстояние от ПС2 до ТС1?
М3. Какие требования к антимаятнику?
М4. Можно ли подниматься до опасной зоны второму участнику с вщелкнутым длинным полиспастом?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 4
Зареєстрований: 29.11.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 14:56. Заголовок: М9. Когда участник с..


М9. Когда участник становится пострадавшим? Характер травмы?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
moderator




Повідомлення: 22
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 16:11. Заголовок: М1. 7метрів. М3. Ант..


М1. 7метрів.
М3. Анти маятник - страховка+перила+ анти маятник.
М4. Якщо є страховка, то може бути що завгодно прищолкнуто.
М9. Учасник стає потерпілим з момента зняття з самостраховки з ПС8 і "страдає" до торкання землі(ПС9). Характер травми - втрата свідомості.

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 5
Зареєстрований: 29.11.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 16:19. Заголовок: Сергій пише: М3. Ан..


Сергій пише:

 цитата:
М3. Анти маятник - страховка+перила+ анти маятник.


Сергей, спрашиваю про антимаятник потому-что в настановах не нашел требований к нему. Какую функцию он должен выполнять, из чего он должен состоять, как крепиться, и т.д. Если целью использования антимаятника является попадание второго к нижнему ПСу - то участника можно закрепить на страховке, и притянуть 3мм. шворкой. Это будет антимаятник?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
moderator




Повідомлення: 23
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 21.03.12 17:13. Заголовок: kens41 пише: Сергей..


kens41 пише:

 цитата:
Сергей, спрашиваю про антимаятник потому-что в настановах не нашел требований к нему. Какую функцию он должен выполнять, из чего он должен состоять, как крепиться, и т.д. Если целью использования антимаятника является попадание второго к нижнему ПСу - то участника можно закрепить на страховке, и притянуть 3мм. шворкой. Это будет антимаятник?


При проходженні анти маятника обов'язкова наявністі командних перил і верхньої командної страховки.

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 17
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 02:57. Заголовок: Костя, какая 3мм шво..


Костя, какая 3мм шворка?
Я тебе завтра покажу.

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 13
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 02:11. Заголовок: M4


1. Чи можна так організувати страховку потерпілому (поки він сам лізе): кінець мотузки закріплений на верхньому ПСі, далі мотузка проходить через ковзаючий карабін на потерпілому, далі проходить через гальмівний пристрій на верхньому ПСі, там же закріплений другий кінець мотузки?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 14
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 02:14. Заголовок: Провисла переправа


2. Провисла переправа суддівська чи своя?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 15
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 02:24. Заголовок: .


3. Чи можна на постраждалому транспортувати збухтовані мотузки і контр. вантаж (М4, М9)
4. Які вимоги до кріплення постраждалого до супроводжуючого на М9 (в петлі або бухті за спиною чи можна поруч)?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 16
Зареєстрований: 28.03.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 02:30. Заголовок: На М1, М2, М4 другий..


5. На М1, М2, М4 другий може жумарити по командним перилам?
6. Чи можна контрольний вантаж 10 гк розділити на дві частини?
7. Чи можна на КП разом із контр. вантажем залишити мотузки, які не потрібні на М9?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 6
Зареєстрований: 29.11.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 10:13. Заголовок: М6 и М8: можно двига..


М6 и М8: можно двигаться с грузом(контрольным грузом)

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 12:09. Заголовок: kens41 пише: Кост..


kens41 пише:
[quote]`
Костя, прочитай условия сначала))

Дякую: 0 
Цитата Відмітити



Повідомлення: 7
Зареєстрований: 29.11.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 12:16. Заголовок: Женя Еремин пише: К..


Женя Еремин пише:

 цитата:
Костя, прочитай условия сначала))


Перечитал 5 раз. Где подвох не понял)))

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 14:48. Заголовок: kens41 пише: Переч..


kens41 пише:

 цитата:

Перечитал 5 раз. Где подвох не понял)))


8. М8 (ПС6-КП-ПС8)Подолання етапу «Провисла переправа».
Учасник долає етап з суддівською страховкою. Він повинен залишити вантаж зв’язки в КП не торкаючись землі.


Дякую: 0 
Цитата Відмітити
moderator




Повідомлення: 26
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 14:00. Заголовок: kens41 пише: М6 и М8..


kens41 пише:

 цитата:
М6 и М8: можно двигаться с грузом(контрольным грузом)


Один учасник проходить крутопохила+драбинки, а другий з всім грузом працює на провисшій.

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
moderator




Повідомлення: 25
Зареєстрований: 13.01.08
Звідкіля: Украина, Васильков
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 13:57. Заголовок: Nadya пише: 1. Н..


Nadya пише:

 цитата:

1. Чи можна так організувати страховку потерпілому (поки він сам лізе): кінець мотузки закріплений на верхньому ПСі, далі мотузка проходить через ковзаючий карабін на потерпілому, далі проходить через гальмівний пристрій на верхньому ПСі, там же закріплений другий кінець мотузки?
2. Провисла переправа суддівська чи своя?

3. Чи можна на постраждалому транспортувати збухтовані мотузки і контр. вантаж (М4, М9)
4. Які вимоги до кріплення постраждалого до супроводжуючого на М9 (в петлі або бухті за спиною чи можна поруч)?
5. На М1, М2, М4 другий може жумарити по командним перилам?
6. Чи можна контрольний вантаж 10 гк розділити на дві частини?
7. Чи можна на КП разом із контр. вантажем залишити мотузки, які не потрібні на М9?



1. Ні не можна. Страховка має бути жорстко закріплена на учасника.
2. Провисша переправа буде суддівська.
3. Можна.
4. Можна поруч. (Уси до транспортної мотузки + одним усом між собою).
5. Може на М1, М2 на М4 обов'язково лазанням до зони.
6. Можна.
7. На КП все спорядження крім грузу і одному карабіну+петля(прусік) на один рюкзак буде важатись втраченим.


Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 8
Зареєстрований: 29.11.10
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 22.03.12 14:35. Заголовок: Я так понимаю поняти..


Я так понимаю понятие "груз"(не контрольный) отсутствует в соревнованиях по горному туризму?

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідей - 25 , стр: 1 2 All [тільки нові]
Відповідь:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
великий шрифт малий шрифт надстрочний підстрочний заголовок великий заголовок відео з youtube.com картинка з інтернету картинка з комп’ютера посилання файл з комп’ютера російська клавіатура транслітератор  цитата  лапки моноширинний шрифт моноширинний шрифт горизонтальна лінія відступ крапка LI текучий рядок оффтопік згорнутий текст

показувати це повідомлення тільки модераторам
не робити посилання активними
Ім’я, пароль:      зареєструватися    
Тему читают:
- учасник зараз на форумі
- учасник поза форумом
Всі дати в форматі GMT  2 час. Хітів сьогодні: 1
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає



Создай свой форум на сервисе Borda.ru
Текстовая версия