Відправлено: 11.03.12 12:03. Заголовок: Умови (попередні) дистанції зв'язок V класу
Попередні умови проведення відкритого чемпіонату міста Києва та Київської області з гірського спортивного туризму «Кубок МКС 2012» По виду «Гірські перешкоди» Особисті змагання зв’язок з командним заліком Дистанція V класу
1. Обладнання.
1.1. ПС1,ПС3, ПС9 знаходяться на землі – безпечна зона. 1.2. ПС2,ТС1, ПС4, ПС6, ПС8, КП, ПС7 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС2, ТС1, ПС4, ПС8 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами. 2. Дистанція долається з контрольним вантажем 10 кг. 3. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані спуск з пересадкою і відвідати ПС3; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого учасники повинні відвідати ПС8! Загальний час виступу на дистанціїТз=50хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
1. М1 (ПС1--ПС2)Скельний підйом з використанням ШТО. Учасники підіймаються з використанням ШТО організованих через суддівські промарковані ППС та встановлені самостійно. Використання рельєфу в якості опори під ноги заборонено. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, другий – з верхньою командною.
2. М1 (ПС2-ТС1-ПС3) Спуск обох учасників з пересадкою в ТС1. Учасники організовують спуск по командним перилам з командною страховкою з пересадкою в ТС1. Початок спуску з ТС1 дозволяється тільки після звільнення ПС2 від командного спорядження, або зі згоди капітана команди вважати його втраченим.
3. М2 (ПС3-ПС4-ПС5)Скельний підйом з елементами траверсу. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною організовуючи її через суддівські промарковані ППС , другий – з верхньою командною.
4. М3 (ПС4-ПС5)Косий спуск з анти маятником. Перший учасник спускається по командним перилам з командною верхньою страховкою не стаючи на землю до ПС5 і організовує для другого верхню командну страховку і анти маятник.
5. М4 (ПС5-ПС6) Скельний підйом + підйом потерпілого. Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною організовуючи її через суддівські промарковані ППС , другий учасник починає підйом до небезпечної зони після потрапляння в небезпечну зону учасник стає потерпілим(травма обох рук), перший учасник організовує підйом потерпілого.
6. М6 (ПС6-ПС7) Суддівська круто похила переправа. Один учасник долає етап з суддівською страховкою.
7. М7 (ПС7-ПС8) Подолання стелини з використанням драбинок. Етап долає той самий учасник, який пройшов М6 долає етап з самостраховкою на суддівських перилах.
8. М8 (ПС6-КП-ПС8)Подолання етапу «Провисла переправа». Учасник долає етап з суддівською страховкою. Він повинен залишити вантаж зв’язки в КП не торкаючись землі.
9. М9 (ПС8-ПС9) Спуск потерпілого з супроводжуючим. Учасники організовують спуск потерпілого з супроводжуючим.
1. Які довжини усіх маршрутів? 2. Яка відстань від ПС6 до небезпечної зони? 3. Чи є на М4 опори під ноги? 4. Як знімати ППСи на М4 на ділянці, де другий постраждалий? 5. На КП треба залишити весь контрольний вантаж 10кг і далі його транспортувати не треба?
Відправлено: 21.03.12 08:08. Заголовок: 1. Довжини маршрутів..
1. Довжини маршрутів: М1 - 14 метрів, М2 - 15 метрів, М3 - 13 метрів, М4 - 15 метрів, М6 - 15 метрів, М7 - 6 метрів, М8 - 25 метрів, М9 - 5 метрів.
2. 7-8 метрів. 3. М4 проходить по маршруту "Кустовского". 4. ППСи знімає учасник який проходить М8. 5. Весь вантаж має залишитись в КП, якщо груз не знаходиться в КП команда не може фінішувати.
Відправлено: 21.03.12 13:53. Заголовок: Какое расстояние от ..
М1. Какое расстояние от ПС2 до ТС1? М3. Какие требования к антимаятнику? М4. Можно ли подниматься до опасной зоны второму участнику с вщелкнутым длинным полиспастом?
М1. 7метрів. М3. Анти маятник - страховка+перила+ анти маятник. М4. Якщо є страховка, то може бути що завгодно прищолкнуто. М9. Учасник стає потерпілим з момента зняття з самостраховки з ПС8 і "страдає" до торкання землі(ПС9). Характер травми - втрата свідомості.
Сергей, спрашиваю про антимаятник потому-что в настановах не нашел требований к нему. Какую функцию он должен выполнять, из чего он должен состоять, как крепиться, и т.д. Если целью использования антимаятника является попадание второго к нижнему ПСу - то участника можно закрепить на страховке, и притянуть 3мм. шворкой. Это будет антимаятник?
Сергей, спрашиваю про антимаятник потому-что в настановах не нашел требований к нему. Какую функцию он должен выполнять, из чего он должен состоять, как крепиться, и т.д. Если целью использования антимаятника является попадание второго к нижнему ПСу - то участника можно закрепить на страховке, и притянуть 3мм. шворкой. Это будет антимаятник?
При проходженні анти маятника обов'язкова наявністі командних перил і верхньої командної страховки.
1. Чи можна так організувати страховку потерпілому (поки він сам лізе): кінець мотузки закріплений на верхньому ПСі, далі мотузка проходить через ковзаючий карабін на потерпілому, далі проходить через гальмівний пристрій на верхньому ПСі, там же закріплений другий кінець мотузки?
3. Чи можна на постраждалому транспортувати збухтовані мотузки і контр. вантаж (М4, М9) 4. Які вимоги до кріплення постраждалого до супроводжуючого на М9 (в петлі або бухті за спиною чи можна поруч)?
Відправлено: 22.03.12 02:30. Заголовок: На М1, М2, М4 другий..
5. На М1, М2, М4 другий може жумарити по командним перилам? 6. Чи можна контрольний вантаж 10 гк розділити на дві частини? 7. Чи можна на КП разом із контр. вантажем залишити мотузки, які не потрібні на М9?
8. М8 (ПС6-КП-ПС8)Подолання етапу «Провисла переправа». Учасник долає етап з суддівською страховкою. Він повинен залишити вантаж зв’язки в КП не торкаючись землі.
1. Чи можна так організувати страховку потерпілому (поки він сам лізе): кінець мотузки закріплений на верхньому ПСі, далі мотузка проходить через ковзаючий карабін на потерпілому, далі проходить через гальмівний пристрій на верхньому ПСі, там же закріплений другий кінець мотузки? 2. Провисла переправа суддівська чи своя?
3. Чи можна на постраждалому транспортувати збухтовані мотузки і контр. вантаж (М4, М9) 4. Які вимоги до кріплення постраждалого до супроводжуючого на М9 (в петлі або бухті за спиною чи можна поруч)? 5. На М1, М2, М4 другий може жумарити по командним перилам? 6. Чи можна контрольний вантаж 10 гк розділити на дві частини? 7. Чи можна на КП разом із контр. вантажем залишити мотузки, які не потрібні на М9?
1. Ні не можна. Страховка має бути жорстко закріплена на учасника. 2. Провисша переправа буде суддівська. 3. Можна. 4. Можна поруч. (Уси до транспортної мотузки + одним усом між собою). 5. Може на М1, М2 на М4 обов'язково лазанням до зони. 6. Можна. 7. На КП все спорядження крім грузу і одному карабіну+петля(прусік) на один рюкзак буде важатись втраченим.
Всі дати в форматі GMT
2 час. Хітів сьогодні: 1
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає